Ravenstein bouwt

De afgelopen tijd zijn door de gemeente plannen naar buiten gebracht om te gaan bouwen in Ravenstein. Naar aanleiding hiervan is er een groep opgericht die de belangen van de woningzoekende Ravensteiners vertegenwoordigd. Zij hebben dit gedaan door de vraag en de wensen op het gebied van woningbouw te inventariseren met behulp van een enquête.

Een deel van de informatie hebben zij samengevat in een flyer. Met het CPO project hopen zij dat ze zoveel mogelijk huizen kunnen bouwen die aansluiten op de wensen van de leden van de vereniging. Het kan dus zo zijn dat er verschillende werkgroepen ontstaan, bijvoorbeeld op basis van leeftijd of specifieke voorkeur voor type woning. Bent u geïnteresseerd en wilt u graag lid worden van deze vereniging? Dat kan door het inschrijfformulier in te vullen.

Klik hier voor de Brochure RavensteinBouwt

Klik hier voor het inschrijfformulier