INGEBRUIKNEMING DUOFIETSEN TE RAVENSTEIN

Twee duofietsen zijn onlangs in Ravenstein gearriveerd en zullen op woensdag 24 juni a.s. officieel in gebruik worden genomen. Deze ingebruikname krijgt een bijzonder tintje doordat de burgemeester van de gemeente Oss, mevrouw Buijs-Glaudemans, de eerste fietstocht zal maken.

Namens het Bestuur van Stichting Samen Ravenstein nodigen wij u van harte uit bij de officiële ingebruikname van onze duofietsen. Wij hopen u te verwelkomen op woensdag 24 juni aanstaande om 16.00 uur bij Het Veerhuis aan de Maasdijk 33 in Ravenstein.

Dit voorjaar heeft Stichting Samen Ravenstein, twee DuoFietsen aangeschaft met als doel om mensen in en om Ravenstein weer te laten fietsen wanneer dit om gezondheidsredenen niet meer kan.

De Stichting, een initiatief van Hanny Hamers-Heessen, Ton Callaars, Margo Huijerjans en Willem van de Kamp, heeft e r bewust voor gekozen om twee fietsen in te zetten om het mogelijk te maken om met groepjes op pad te gaan.

Het gebruik van de fietsen zal laagdrempelig zijn, de fietsen moeten zoveel mogelijk de weg op!
De stichting roept dan ook velen op om samen initiatief en wil iedereen oproepen om zich aan te melden. Dit kan zijn als fietser of als passagier, de passagier kan meetrappen maar dit hoeft niet!

Ook o.a. KBO Ravenstein en KBO Overlangel zullen de fietsen inzetten bij hun fietstochten.

Meer informatie vindt u op de website www.duofietsravenstein.nl, onder het kopje 'contact' kunt u ook de flyer bekijken en kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Bellen kan natuurlijk ook naar Henk en Ardi Eikhout 0486-412781, zij zullen de planning en praktische zaken gaan organiseren.

Wij hopen op veel belangstelling en zien de fietsen graag heel vaak terug in en rond Ravenstein.

Voor verdere informatie:
Hanny Hamers-Heessen