Voices for Hope: benefietconcert voor Oekraïne in Sint Sebastianuskerk Herpen

Op 22 mei wordt ‘s middags in de Sint-Sebastianuskerk in Herpen een benefiet concert georganiseerd. Een aantal koren uit de regio waaronder Cordaad uit Ravenstein  heeft dit initiatief onder leiding van dirigent Gerard Bierman genomen om zo op hun manier steun te betuigen aan de slachtoffers van de oorlog in Oekraine

Deelnemende koren zijn dus Cordaad uit Ravenstein, het gregoriaans mannenkoor uit Schaijk, Loreley uit Zeeland, Schalmei uit Schaijk, het uitvaartkoor van de parochie Johannes de Doper en het koor van de Sint-Sebastianuskerk uit Herpen.

Elk koor zingt 3 liederen uit het eigen repertoire. Er zullen o.a  liederen  over vrede  en hoop gezongen worden, maar ook over liefde en vriendschap.

Het concert “Voices for Hope” vindt plaats op 22 mei in de Sint-Sebastianuskerk in Herpen en begint om 14.30 uur en duurt tot ongeveer 16.00 uur.

Na het concert vindt er bij de uitgang een collecte plaats waarvan de opbrengst vooral voor vluchtelingen die in de regio worden opgevangen en verblijven bestemd is. Van harte aanbevolen.