Raafje van Verdiensten 2022

Tijdens de geslaagde oudjaarsreceptie in Onder d’n Plag werden er onder andere 3 Raafjes uitgereikt. Vanwege corona was het alweer een tijdje geleden vandaar dat er deze keer 3 Raafjes zijn uitgereikt.

Een Raafje wordt uitgereikt aan mensen die zich actief en belangeloos inzetten voor de gemeenschap in het gebied van Dorpsraad Ravenstein. Dit jaar viel de keuze op de volgende personen.

Albert van de Bergh kreeg zijn Raafje vanwege zijn jarenlange inzet voor o.a. Voetbalvereniging Ravenstein en voor de biljartvereniging.

Gerda van Orsouw is al jaren actief voor o.a. de korfbalvereniging en doet ook bij Onder d’n Plag veel vrijwilligerswerk. Zij helpt mee met de buurtochtend en is multifunctioneel inzetbaar.

Hannie Hamers-Heessen is als vrijwilliger actief bij veel verschillende verenigingen. De lijst is te lang om op te noemen. Het Gilde van Ravenstein is bijvoorbeeld één van de verenigingen waar zij zich al jaren lang voor inzet.