Op 5 mei vieren we de vrijheid. Doe je mee?

Gemeente Oss is dit jaar gastgemeente voor de Nationale viering van de bevrijding van 5 mei. We willen er een bijzondere dag van maken. Doe je mee? Het zou fantastisch zijn als er in elke kern en in elke wijk van Oss een 5 mei activiteit is!

Heb jij of heeft jouw vereniging of club een activiteit die past bij 5 mei? Of ideeën daarover? Laat het ons dan uiterlijk 25 februari weten via theatervandestad@lievekamp.nl.

De 5 mei lezing vanuit de Lievekamp
Met 5 mei vieren we de vrijheid. Het landelijke thema van dit jaar is het thema ‘Vrijheid in Verbondenheid’. Dit jaar wordt de 5 mei lezing live door de NPO uitgezonden vanuit Theater de Lievekamp in Oss. Daar zijn we natuurlijk heel trots op! We laten graag heel Nederland zien hoe mooi Oss is.

Meer informatie
Heb je een vraag over het project? Neem dan contact op met Marie-Louise Roefs, gemeente Oss: ml.roefs@oss.nl of Lobke van der Sanden: theatervandestad@lievekamp.nl.