OFFICIËLE OPENING DUOFIETS RAVENSTEIN

Woensdag 24 juni was de officiële opening van de duofiets in Ravenstein. Burgemeester Wobine Buijs en Karin Sutherland, voorzitter van de dorpsraad Ravenstein, hadden de eer om als 1e op de fiets te gaan met 2 inwoners van Ravenstein. Na een toespraak van Hannie Hamers-Heessen, kon men op de fiets. Onder het genot van een heerlijk zonnetje ging men op pad. Vertrekpunt vanaf het Veerhuis tot aan de brug van de A50 en toen weer terug. Bij terugkomst werden alle aanwezigen voorzien van een glaasje bubbels, aangebonden door het Veerhuis, waarna Burgemeester Wobine Buijs een woordje toesprak en proostte op het prachtige initiatief van de duofiets.

Meer foto’s vindt u hier

Wilt u meer informatie over de duofiets als passagier of als vrijwilliger, neem dan contact op met:

Hannie Hamers-Heessen
M: 06 - 2079 9651