Fotoexpositie Ravensteinse fotodagen 2022

De werkgroep “Ravensteinse Fotodagen” organiseert voor de 10e keer een foto-expositie. Door corona was dit 2 jaar niet mogelijk. In dit jubileumjaar heeft de organisatie bewust voor een “vrij onderwerp” gekozen. De deelnemers mochten hun foto’s in alle plaatsen van de oude gemeente Ravenstein maken. Dus mogelijkheden genoeg om een mooi plaatje in een van deze plaatsen vast te leggen. Het fotograferen was mogelijk van 1 april t/m 12juni. Elke deelnemer mocht 3 foto’s insturen die door een deskundige jury zijn beoordeeld. De beste foto van deze drie wordt in groot formaat geëxposeerd. Bent u benieuwd naar de mooiste foto’s van deze fotowedstrijd?

De expositie kunt u gaan zien vanaf maandag 15 augustus t/m zaterdag 17 september in Vidi Reo aan de van Kesselplaats 2 in Ravenstein en is dagelijks te bezichtigen van 12.00 tot 17.00 uur. De toegang is gratis. Zelf kunt u bepalen welke deelnemer de publieksprijs in ontvangst mag nemen.

Op zondag 18 september worden door de juryleden de prijswinnaars van de eerste, tweede en derde prijs bekend gemaakt. Ook de winnaar van de winnaar van de publieksprijs wordt dan bekend gemaakt.