EETPUNT ‘VALKENBURCHT’ IN RAVENSTEIN ZOEKT VRIJWILLIGERS

Heeft u een uurtje tijd om iets te kunnen betekenen voor anderen? Voor het eetpunt ‘Valkenburcht’ in Ravenstein is ONS welzijn op zoek naar enthousiaste gastvrouwen/-heren die het huidige team tussen de middag willen versterken. Ouderen, die niet meer in staat zijn om dagelijks hun warme maaltijd te bereiden en niet graag alleen willen eten, hebben dagelijks de mogelijkheid om in ‘De Maashorst’ in gezelschap van anderen een warme maaltijd te nuttigen.

Wat doet een gastheer/-vrouw?
Een gastheer of gastvrouw is één keer per week van 11.30 uur tot + 13.30 uur aanwezig op het eetpunt. Hij of zij dekt de tafels in het restaurant, ontvangt de mensen, serveert het eten en ruimt na afloop alles weer op.

Dit alles doe je samen met een andere vrijwilliger. ONS welzijn zoekt dames en heren die van een praatje houden en graag iets willen betekenen voor senioren.

Voor meer informatie:

Harriette van Teeffelen, telf.nr: 088-374 25 44 of