Café Brein Uden en Oss – Jong en Nah: Dynamiek van het herstel

Als je jong (18-40 jaar) bent en een niet aangeboren hersenletsel oploopt, verandert er veel in je leven. Het kan zomaar zijn dat je moet stoppen met je studie of misschien lukt werken niet meer. Daarnaast heeft het hersenletsel gevolgen voor het welzijn en het dagelijks functioneren van een jongere met hersenletsel, maar ook voor zijn naaste omgeving.

Dit thema staat centraal tijdens de digitale bijeenkomsten(via teams) Café Brein op 28 juni in Uden en op 29 juni in Oss.

Café Brein is een trefpunt voor mensen met een niet aangeboren hersenletsel (NAH), mantelzorgers, partners, familieleden, vrienden en professionals. Tijdens deze bijeenkomsten zal een ervaringsdeskundige jongere het verhaal vertellen van zijn herstelproces.

We nodigen u uit om te komen luisteren en/of mee te praten in Uden of in Oss.

Café Brein Uden is er op maandagavond 28 juni, van 19.00-20.00 uur.
Aanmelding voor Café Brein Uden via: cafebreinuden@ons-welzijn.nl.

Café Brein Oss is er op dinsdagavond 29 juni, van 19.00-20.00 uur.
Aanmelding voor Café Brein Oss via: cafebreinoss@ons-welzijn.nl.

Na aanmelding krijgt u een link toegestuurd waarmee u deel kunt nemen aan de bijeenkomst.

In Café Brein worden wisselende onderwerpen besproken in een gezellige ontspannen sfeer. Het accent ligt op contact, erkenning en voorlichting. Een plek waar je niet steeds hoeft uit te leggen wat er aan de hand is.

Vrijwilligers organiseren Café Brein samen met SWZ, Thuiszorg Pantein, Brabant Zorg, Professionals in NAH, Revalidatiecentrum de Tolbrug en ONS welzijn. Kijk voor meer informatie op www.nahnobrabant.nl

Voor meer informatie voor Café Brein kunt u contact opnemen met: Enny van Roosmalen (Café Brein Uden, 06-14342346) en Henk van Rijn (Café Brein Oss, 06-35111840).