BOUW SAMEN MET ONS JE DROOMHUIS!

Op de locatie Dorpenweg 31 te Deursen-Dennenburg is tot voor kort een varkenshouderij geëxploiteerd. De percelen liggen ten zuiden van de dorpen Deursen en Dennenburg. Er liggen hier bouwmogelijkheden voor een 15-tal woningen variërend van starterswoningen tot aan tweekappers en vrijstaande woningen. Samen zullen zij de stijl van een boerderijensemble gaan vormen.

Reeds hebben diverse geïnteresseerde kopers zich aangemeld voor dit bouwproject. Samen zijn zij een vereniging (CPO vereniging) gestart. De te ontwikkelen woningen worden zoveel mogelijk naar eigen smaak en behoeften ontworpen, binnen de voorwaarde van het bestemmingsplan. Door het collectief samenwerken sta je sterker en kan hier een groot kostenvoordeel mee behaald worden.

Enkele voordelen van dit CPO-project zijn dat je veel zeggenschap hebt bij de ontwikkeling van je toekomstige woning, een goede afstemming hebt tussen vraag en aanbod, een sterke sociale binding (met je toekomstige buren) krijgt en daarnaast wordt de woning tegen kostprijs gebouwd. De CPO-vereniging werkt samen met een professioneel adviesbureau die hen helpt bij het zetten van alle stappen tijdens de ontwikkeling. De eerste stap die reeds is genomen is het selecteren van een passende architect. De architect is op dit moment bezig met de inventarisatie van de woonwensen van de potentiële kopers en deze vertalen naar een geschikt ontwerp. Deze fase van ontwikkeling biedt voor bestaande (maar ook voor potentiële nieuwe leden) nog alle mogelijkheden om invloed uit te oefenen op het uiteindelijke ontwerp.

Lijkt het je iets om samen met ons je droomhuis te ontwikkelen? Dat kan! Wij zijn nog opzoek naar mensen die willen deelnemen aan dit project aan De Rijt in Deursen. Het project is echter in volle gang, hoe eerder je je aanmeld, hoe meer invloed je nog kunt uitoefenen op je toekomstige woning.

Heb jij er altijd al van gedroomd om je eigen huis te ontwikkelen binnen je eigen budget dan is dit je kans! Neem voor meer informatie over dit unieke project contact met ons op via cpoderijt@gmail.com. We zijn graag bereid om je vragen te beantwoorden en verdere informatie over het project toe te sturen. Op woensdagavond 10 april wordt er een informatieavond gehouden in Onder d’n Plag. Om 20.00 uur zal een presentatie over het plan gegeven worden. Daarnaast kan er na afloop met enkele leden van de CPO-vereniging over de mogelijkheden binnen het plan gesproken worden.