WORKSHOPDAG MANTELZORGERS 20 SEPTEMBER

Op 20 september organiseert ONS Vrijwilligerscollege een workshopdag voor Mantelzorgers in de gemeente Oss. Deze wordt gehouden in Berchplaets in Berghem. Tijdens deze dag komen diverse workshops aan bod waarbij je je kennis en vaardigheden kunt vergroten, ervaringen kunt delen, maar ook kunt ontspannen. Deelname is gratis!

De workshops die deze dag gegeven worden zijn

1. Mindfulness
  2. Wat is mijn verhaal?
  3. Omgaan met je grenzen
  4. Gespreksvoering mantelzorger professional
  5. Praktische ondersteunen thuis
  6. Hoe vind je je weg in het land van de regelgeving m.b.t mantelzorgers
  7. Yoga, alles los laten en terug naar je zelf
  8. Ontdek je talent

Meer informatie over de workshops is terug te vinden op www.onsvrijwilligerscollege.nl.

Het programma loopt van 15.30 tot 20.30 uur en ziet er als volgt uit:

15:30-15:45    Inloop met koffie en thee
15:45-16:00    Welkom en uitleg programma
16:00-17:30    Workshopronde 1
17:30-18:30    Pauze
18:30-20:00    Workshopronde 2
20:00-20:30    Gezamenlijke afsluiting met een drankje

Aanmelden
Mantelzorgers kunnen zich voor maximaal twee workshops inschrijven door een mail te sturen naar: onsvrijwilligerscollege@ons-welzijn.nl met vermelding van je naam, je telefoonnummer en de keuze voor de workshops. Wij verwerken alleen volledige aanmeldingen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Omdat er voor bepaalde workshops een maximaal aantal plaatsen zijn, wordt de indeling op basis van binnenkomst van de aanmelding gedaan. Let op, want de inschrijvingen moeten vóór 8 september binnen zijn.

Voor meer informatie over de Workshopdag voor Mantelzorgers en/of ONS Vrijwilligerscollege kun je terecht bij Nezahat Akbal, via telefoonnummer 088 374 25 25 of mail naar onsvrijwilligerscollege@ons-welzijn.nl.