ALLE VERVOERSMOGELIJKHEDEN BINNEN UW GEMEENTE

Digitaal platform www.ikwilvervoer.nl naar landelijk niveau

Provincies
Sinds 2015 is www.ikwilvervoer.nl het enige digitale platform waarop landelijke, regionale en lokale vervoersmogelijkheden zijn ondergebracht. Inmiddels is de website met de planner van GoAbout doorontwikkeld. Naast de Provincie Noord-Brabant zijn ook de Provincies Gelderland en Overijssel toegetreden tot www.ikwilvervoer.nl.

Toegankelijk en compleet
Reizigers  hebben met 2 klikken toegang tot alle informatie om van A naar B te reizen. Het digitale platform is toegankelijk voor iedereen met  een smartphone, laptop, computer of tablet. De reisplanner van GoAbout geeft een compleet overzicht van de vervoersmogelijkheden op ieder gewenst moment, of het nu gaat om openbaar vervoer, buurtbus, trein, OV-fiets, huur-of deelauto, Regiotaxi, vrijwilligersvervoer, kleinschalig vervoer, eigen auto of taxi. De reiziger ziet naast de reismogelijkheden ook de vertrek- en reistijden en de kosten.

Voor wie is www.ikwilvervoer.nl?
Iedereen heeft toegang tot de website en de informatie.  De Provincies die al aangesloten zijn, hebben voor hun inwoners ook alle lokale en vrijwillige vervoersmogelijkheden toegevoegd. In diverse regio’s is het openbaar vervoer sterk teruggelopen en wordt steeds vaker een beroep gedaan op vrijwilligersinitiatieven, deelauto’s en dergelijke.